Technické údaje a parametry motocyklu BMW R 1300 GS 2023 -
Sériová výbava
TFT displej s konektivitou BMW Motorrad
LED Matrix světlomet
Světlo pro denní svícení
Dynamická kontrola trakce (DTC)
BMW Motorrad úplný integrál ABS Pro
Čtyři jízdní režimy (Eco, Rain, Road, Enduro)
Hill Start Control (HSC)
Dynamic Brake Control (DBC)
Dynamic Cruise Control (DCC)
Regulace točivého momentu motoru (MSR)
Kontrola tlaku v pneumatikách (RDC)
KeylessRide
Vyhřívané rukojeti
Nabíjecí přihrádka pro smartphone s USB nabíjecí zdířkou
Chrániče rukou s integrovanými směrovými světly
Zvláštní výbava
Dynamic Suspension Adjustment (elektronický podvozek s vyrovnáním nákladu a přizpůsobením odpružení)
Adaptivní regulace výšky motocyklu
Vyhřívání sedadel pro řidiče a spolujezdce
Headlight Pro
Přídavné LED světlomety
Riding Assistant
Kovaná kola Enduro
Centrální zamykání
Případně doplňky znašeho shopu pro R1300gs ZDE
Jmenovitý výkon
107 kW (145 k) při 7 750 ot/min.
Třícestný řízený katalyzátor
Vzduchem/kapalinou chlazený čtyřtaktní plochý dvouválec s dvojitými horními a řetězovými vačkovými hřídeli (BMW ShiftCam) a vyvažovacími ozubenými koly.
Vrtání x zdvih
106,5 mm x 73 mm
Zdvihový objem 1300 cc
Max. točivý moment
149 Nm při 6 500 ot/min
Kompresní poměr
13,3 : 1
Příprava palivové směsi elektronické vstřikování do sacího potrubí
Emisní norma EU 5+
Výkon/spotřeba
Max. rychlost přes 200 km/h
Spotřeba na 100 km podle WMTC 4,8 l
Emise CO2 podle WMTC 110 g/km
Palivo Super bezolovnatý benzín, 95 ROZ/RON; adaptivní regulace kvality paliva, 91-98 ROZ/RON
Elektro
Alternátor třífázový alternátor s výkonem 650 W (jmenovitý výkon)
Baterie 12 V / 14 Ah, bezúdržbová baterie AGM
Převod výkonu
Spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka, ovládaná
Převodovka - Šestistupňová dvouhřídelová převodovka
Pohon zadníhokola kardan
ASC (kontrola trakce)
BMW Motorrad DTC
Podvozek/brzdy
Dvoudílná koncepce rámu složeného z hlavního rámu a k němu přišroubovaného zadního rámu s motorem
Zavěšení předního kola / odpružení BMW Motorrad EVO-Telelever, naklápění řídítek pomocí flex prvku, centrální tlumič nárazů
Zavěšení zadního kola / odpružení BMW Motorrad EVO-Paralever, jednostranná kyvná vidlice z litého hliníku, příčně spojená ložiska kyvné vidlice, centrální vzpěra WAD, plně nastavitelné předpětí pružiny
Zdvih odpružení vpředu/vzadu
190 mm / 200 mm
Rozvor
1518 mm
Úhel hlavy řízení
63,8 °
Hliníková litá kola
Rozměr ráfku vpředu
3,00 x 19“
Velikost ráfku vzadu
4,50 x 17“
Pneumatika vpředu
120/70 R19
Pneumatika vzadu
170/60 R17
Přední brzda, dvojitá kotoučová brzda, částečně plovoucí brzdové kotouče, průměr 310 mm, 4pístkový radiální brzdový třmen
Zadní brzda, jednoduchá kotoučová brzda, průměr 285 mm, 2pístkový plovoucí třmen
ABS BMW Motorrad Full Integral ABS Pro (optimalizovaný úhel náklonu)
Rozměry / hmotnost
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti 850 mm
Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti 1900 mm
Využitelný objem nádrže 19 l z toho rezerva cca 4 l
Délka 2212 mm
Výška 1406 mm (nad čelním sklem)
Šířka: 1000 mm (nad krytem rukou)
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž 237 kg
Maximální přípustná celková hmotnost 465 kg
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) 228 kg
Pozn. údaje převzaty od BMW Motorrad