Reklamační list
REKLAMAČNÍ LIST, PDF
na zboží zakoupené v kamenné prodejně Wunderlich CZ, nebo prostřednictvím e-shopu na webových stránkách www.bohemiabike.cz (OLIVER CZ s.r.o., Donatelova 2003/6, 100 00 Praha 10, IČ: 28802802, DIČ: CZ28802802)
Vyplňte prosím HŮLKOVÝM PÍSMEM a uveďte důvod reklamace.
Usnadníte nám tím rychlé zpracování bez toho, abychom vás museli následně kontaktovat a zjišťovat chybějící informace. Děkujeme.
My se postaráme o co nejrychlejší vyřešení vaší reklamace ať již opravou, výměnou zboží, nebo vrácením peněz za uznanou reklamaci na váš bankovní účet.
REKLAMUJÍCÍ:
Jméno a příjmení……………………………………………………………………..
Adresa:…………………………………………………………………………………….
E-mail:………………………………………………………………………………………
Telefon:……………………………………………………………………………………
Datum koupě:………………………………………………………………………….
Číslo faktury:……………………………………………………………………………
Kód zboží (viz faktura):…………………………………………………………….
Název zboží (viz faktura):…………………………………………………………
DŮVOD REKLAMACE
Reklamované zboží nám na vlastní náklady zašlete na adresu provozovny:
Wunderlich CZ, 541 01 Trutnov, Skřivánčí 770
Zásilky na dobírku nepřijímáme.
………………………………………………………………………………………………….
Datum a podpis kupujícího
Vyřízení reklamace:
………………………………………………………………………………………………….
Datum a podpis vyřizujícího zaměstnance