SERVIS A MONTÁŽ PŘÍSLUŠENSTVÍ MOTOCYKLY BMW
Provádíme standardní servis motocyklů BMW většiny modelů a RV. Využíváme k servisu výhradně originální díly BMW a můžeme tedy řešit i pojistné události, Dále nabízíme odbornou montáž příslušenství Wunderlich a kompletní vybavení motocyklů BMW na krátké i nekonečné cesty, EXPEDICE.
- Montáž příslušenství z našeho Shopu
- Základní olejový servis - motor, kardan, převodovka
- Servis brzd včetně diagnostiky
- Výměna pneumatik
- Diagnostika
- Montáž tlumičů Wunderlich Wilbers
- Montáž vyhřívaných sedaček
- Montáž přídavných světel atd.
- Doprava motocyklů
Tel: 605 504 044
Servis vidlic, výměna tlumičů a montáž tlumičů Wunderlich Wilbers
Provádíme výměny tlumičů pérování a to jak klasických, tak tlumičů s ESA pro motocykly BMW. Disponujeme možnostmi pro snížení i případné zvýšení podvozků pomocí WILBERS SUSPENSION. Pro vhodné tlumiče jsme k dispozici ke konzultaci.
SERVIS BRZD
Stává se velmi často, že vlivem špatného nebo zanedbaného servisu vypoví vaše ABS službu a vyžaduje výměnu v některých případech však lze ještě ABS opravit. Pokud Vám tedy to vaše vypoví službu neváhejte a objednejte si u nás diagnostiku a případně tuto opravu. Pokud je oprava možná, získáte 2roky záruku a ušetříte nemalé peníze.
Pro zjištění závady je nutno provést diagnostiku v našem servisu.
KONTROLA A SERVIS ZADNÍCH NÁHONŮ BOXERŮ - ŠETŘÍ TVOJE PENÍZE
Každý kdo vlastní boxera s kardanem by měl pravidelně kontrolovat jeho stav, většinou se rozpadne v nejméně vhodný čas.Využijte zimy ke kontrole a případné repasy. Zajišťujeme i STK
Hodně jezdců se již setkalo s vyteklým, případně zadřeným náhonem zadního kola. Podle našich zkušeností dochází k opotřebení zadního ložiska a následnému přidření nejvíce mezi 50000km - 70000km, vše ještě záleží na použití motorky - on/off road, zatížení a také modelu.Všeobecně modely 11xx majím delší životnost než modely 1200. První příznaky jsou piliny v náplni a vznikající vůle zadního kola. Je třeba si uvědomit, že hruška je vlastně alternativou řetězové sady, která by u takto silné motorky byla již na 60000km minimálně 3x vyměněna. Doporučujeme tedy preventivní malou repasy provádět kolem 50000 - 60000km, kdy lze ještě zabránit i opotřebení dalších částí náhonu, které stojí potažmo 2-3x více než pouhá malá preventivní repase, protože většinou je nutné vyměnit i ozubené sokolí na kterém se začne protáčet nové ložisko a případně i víko ve kterém je nalisované hlavní ložisko. Repasy provádíme i na zaslaných náhonech poštou. Cena je závislá na velikosti opravy, předběžnou cenu vždy sdělíme předem.
Doporučujeme kontrolu a vyčištění minimálně: 1x za dva roky nebo 20000 km při používaní ONROAD při jízdě OFFROAD 1X ročně nebo každých 10000 km
Tel: 605 504 044