VÝKLOPNÁ PŘILBA SCHUBERTH C3 PRO
C3 Pro je vyrobena zeskelného vlákna, které je, spolu s přidanou speciální pryskyřicí, lisováno zavysokého tlaku ve vakuu, čímž vznikne přilba neobyčejné pevnosti a velmi nízkéhmotnosti – 1570g.
Vnitřní skořepina vyrobená ze speciální pěny EPS je vyrobena tak, aby pohltila co nejvíce otřesůa zajistila maximální bezpečí.
Kombinace vybranýc hmateriálů COOLMAX®, Thermocool® a následné použití povlaku Interpower® zajišťuje skvělou ventilaci interiéru přilby.
Vnitřní výstelkaCOOLMAX® je zcela odnímatelná a je možné ji prát (při 30 °C nebo ručně). Jevhodná pro horké i chladné počasí, je hypoalergenní a antibakteriální.
Systém zapínání:
Ráčnové zapínání umožňuje jednoduše a dokonale upravit podbradní pásek pokaždé, když sipřilbu dáte na hlavu. Jeho délku je možné nastavit na obou stranách přilby.
Hledí:
Hledí přilby je vyrobeno vstřikováním z polykarbonátu odolnému odření a je klasifikováno do nejvyššíoptické třídy 1, bez zkreslení výhledu. Jeho výměna je velice jednoduchá a není k ní potřeba žádné nástroje. Hledí je osazeno proti mlžící clonou, která poskytuje garanci nemlžení na základě principu dvojitého skla.
Zabudovaná vnitřní sluneční clona s 80% zatmavením umožňuje rychlou reakci a nastavení podle intenzity světla a eliminovat tak riziko jízdy proti přímému slunci. Sluneční clona je integrována ve skořepině přilby a je polohovací.
Aerodynamika:
Přilba C3 Pro byla speciálně navržena pro řízení při běžné a sportovní jízdě. Zůstává stabilní ipři vysokých rychlostech (nad 160 km/h). Speciální tvar skořepiny přilby s integrovaným spojlerem zajišťuje, že ani při vyšších rychlostech C3 Pro nevytváří v podstatě žádný vztlak. Přilba C3 Pro také zajišťuje snížený odpor vzduchu, vyšší směrovou stabilitu a významné snížení třepání helmy při jízdě.
Akustika:
Tichá přilba znamená pro motorkáře aktivní bezpečnost - umožňuje jezdci soustředit sena řízení – zvlášť při vyšší rychlosti. Velmi tichý provoz C3 Pro zajistilo mnoho hodin testování ve větrném tunelu Schuberth. Kompletn íakustický balíček spolu s optimalizovanou skořepinou přilby, větrným deflektorem a ergonomický tvar polstru na krku dělají přilbu C3 Pro jednou z nejtišších přileb na světě (82 dBA).
Krční výstelka je ergonomicky vytvarovaná a sladěná s větrným deflektorem. Tvar skořepiny je aero akusticky vyladěný s proudy vzduchu kolem přilby.Turbulátory na hledí minimalizují hluk a předchází pískání, když je hledí otevřené.
Inovativníventilační systém:
Systém větrání vpřilbě C3 Pro je kombinací více četných průduchů v pěně EPS ve skořepině a ventilace v oblasti hlava/brada/ústa zaručuje efektivní distribuci vzduchu v celé přilbě. Vzduchové kanálky ve vnitřní skořepině přilby nasměrují vzduch do ventilace na čele a ten pokračuje až do zadní části přilby. Nízký tlak převládající v zadní části přilby zajišťuje, že vnitřní vzduch je nepřetržitě odsáván přes výstupy vzduchu a zvláštní síťovinu v polstrování na krku.
Obousměrné odvětrávání poskytuje až 9 litrů čerstvého vzduchu za vteřinu.
Přívod kyslíku:
Za chladného počasí se často stává, že s uzavřeným přívodem vzduchu je oblast krku izolována kuklou, šátkem nebo šálou
V takovém případě by mělo být hledí z bezpečnostních důvodů pootevřeno při volnoběhu, např. na semaforech, nebo při pomalé jízdě kvůli koncentraci oxidu uhličitého
Komunikační systémSRC-System™:
Přilba C3 Pro jestandardně připravena pro komunikační systém SCHUBERTH SRC-System™ C3 Pro. Aby byl zaručen co nejlepší rádiový příjem, je přilba C3 Pro vybavena 2 integrovanými anténami kvůli zesílení příjmu rádiových vln a připojení Bluetooth®.
Anténa Bluetooth® umožňuje bezdrátové mobilní, GPS a intercomové spojení s jinými uživatelisystému SRC-System™
Anti-Roll-Off Systém -A.R.O.S.:
Systém Anti-Roll-OffSystem (A.R.O.S.) byl speciálně vyvinut firmou Schuberth a je součástí každé přilby Schuberth. Za předpokladu, že je upínací pásek pod bradou zapnutý a správně nastavený se přilba nemůže zhrnout zezadu přes hlavu.
Nebezpečí kontaktu mezi oblastí brady přilby a bradou nebo krkem je minimální vzhledem k malému úhlu náklonu
Jsou sníženy eventuální následky dopravní nehody, kdy helma může přijít do styku s hrudí.